14 de septiembre de 2021

AGENDA ESCOLAR 2021/2022

Des de l'AMPA del CEIP Rico Sapena, estem molt contentes de com ha quedat l'agenda escolar per a l'any vinent. A més de tenir una portada molt bonica i acolorida, ens encanta poder donar visibilitat a la discapacitat i la diversitat.
La portada i contraportada, ha estat dissenyada per les persones usuàries de l'Associació Despertar, i en ella han volgut visibilitzar la diversitat i la igualtat entre totes les persones, doncs, com molt bé diuen "El meu cor batega igual que el teu".
La majoria de persones han anat al CEIP Rico Sapena i volen enviar un missatge a totes les famílies per a conscienciar-nos, que mai cap persona el passi malament per la seva manera de ser, física, emocional i/o mental.
Ens ha encantat col·laborar amb aquesta associació i esperem fer-ho en més ocasions, per a donar-los visibilitat i crear una consciència social de respecte i cures.
Esperem que l'agenda us agradi tant com a nosaltres.

 ***********************

Desde el AMPA del CEIP Rico Sapena, estamos muy contentas de cómo ha quedado la agenda escolar para el próximo año. Además de tener una portada muy bonita y colorida, nos encanta poder dar visibilidad a la discapacidad y la diversidad.
La portada y contraportada, ha sido diseñada por las personas usuarias de la Asociación Despertar, y en ella han querido visibilizar la diversidad  y la igualdad entre todas las personas, pues, como muy bien dicen "Mi corazón late igual que el tuyo".
La mayoría de personas han ido al CEIP Rico Sapena y quieren enviar un mensaje a todas las familias para concienciarnos, de que nunca ninguna persona lo pase mal por su forma de ser, física, emocional y/o mental.
Nos ha encantado colaborar con esta asociación y esperamos hacerlo en más ocasiones, para darles visibilidad y crear una conciencia social de respeto y cuidados.
Esperamos que la agenda os guste tanto como a nosotras. 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Ahora mismo estamos visitando el blog...